Wednesday 11 July 2012

Adek Angkat Lelaki yang First :)

Assalammualaikum semue :)
7-10 haribulan hari tuh ade kursus dekat Kg.Morten . boleh tahan best :) huhu . adelah beberape skola menengah dan skola rendah . yang best nye , pada hari isnin . nak pegi kedai . then mcm trsesatt , pusing2 le dkat situ . entah ttbe , sowang budak lelaki skola rendah nie . dye main mate pulak dgn akuuu . wohooo , aku pown senyum je . then , smlam dye senyum lagi . aku ape lagi , dye lalu je , aku tnye name dye , fb , number dye . huhuuu . then , ptg tuh . dh siap2 sume , dye dtg dkt aku tnye memcm . haha , aku pown jwb je le . haha , last2 tnye dye , ''akk nak jadi akk angkat bole ?'' . dye jwb ''boleh je kak'' . haha , then snap picture dgn dye . awesome kot dye :) wuahahaha . nak tengok gambarr aku dgn dye ? haha . kau takde , kau senyap sudaa . huhu <3 dah lah baju nak dekat sepadan . auummm <3
iloveyou dek :)
 

No comments:

Post a Comment