Friday 2 March 2012

TAK TAHU =='

Aku tak tahu nak tulis ape dan aku tak tahu ape yang aku tulis dan kenape aku tak tahu nak tulis . Tadi ingat nak tulis bende yg aku tak tahu tapi aku lupe ape yang aku tahu dan aku tak tahu ape yang aku lupe . Kenape aku lupe pown aku tak tahu dan kenape aku tak tahu ape yang aku tak tahu . Kalau kau tak tahu ape maksud aku sebenarnye aku pown tak tahu ape maksod aku dan aku taknak tahu tapi , tadi aku dah tahu aku nak tulis ape dan tetibe aku taknak tahu ape yang aku tak tahu . Cume aku tahu yelah ape yang aku tak tahu tapi kau tahu dan kau pown tetibe tak tahu ape yang aku tak tahu . Okey , aku tak tahu dan aku taknak tahu dan aku tak tahu !
 

*ngeee ^_^
 
                                                                                                               ElinSygs

No comments:

Post a Comment